skip to Main Content

Online Sharing – Perilaku Manusia

Introduction : Dalam 24 jam kita sebagai manusia, berpotensi untuk berinteraksi dengan manusia lainnya. Sayangnya…

Online Sharing 2nd Edition – Klinik Contact Center

Introduction : Sebuah organisasi di dalam membangun dan menjalankan contact center pasti memiliki harapan dan…

The Needs Analysis Process

The Needs Analysis Process

Introduction : Training and People Development masih menjadi strategi intervensi yang sangat menantang bagi manajemen…

Klinik Contact Center – Contact Center Model For Success

Introduction : Sebuah organisasi di dalam membangun dan menjalankan contact center pasti memiliki harapan dan…

10 Kesalahan Yang Sering Terjadi Dalam Interpretasi KPI Contact Center

10 Kesalahan Yang Sering Terjadi Dalam Interpretasi KPI Contact Center

Introduction : Sebuah organisasi di dalam membangun dan menjalankan contact center pasti memiliki harapan dan…

High Level KPI Contact Center

High Level KPI Contact Center

Introduction : Sebuah organisasi di dalam membangun dan menjalankan contact center pasti memiliki harapan dan…

Effective Leadership Principles And Actions

Effective Leadership Principles and Actions

Objectives : Understand self-readiness in carrying out leadership roles. Increase understanding of the differences and…

Productive Behaviour At Work

Productive Behaviour at Work

Objectives : Improve the understanding that everyone might be different from one another in fundamental…

Mindful Presentation

Mindful Presentation

Objectives : Increase Understanding of the preparations that must be made before the presentation set.…

Back To Top