skip to Main Content
Effective Coaching

Effective Coaching

Introduction : Pelajari teknik coaching yang efektif untuk memotivasi tim Anda dan mendukung mereka dalam…

view item
Mengembangkan “Employee Engagement” di Contact Center

Mengembangkan “Employee Engagement” di Contact Center

Introduction : Ingin tahu bagaimana cara meningkatkan semangat dan produktivitas tim di contact center? Bergabunglah…

view item

Online Sharing – Perilaku Manusia

Introduction : Dalam 24 jam kita sebagai manusia, berpotensi untuk berinteraksi dengan manusia lainnya. Sayangnya…

view item

Online Sharing 2nd Edition – Klinik Contact Center

Introduction : Sebuah organisasi di dalam membangun dan menjalankan contact center pasti memiliki harapan dan…

view item
The Needs Analysis Process

The Needs Analysis Process

Introduction : Training and People Development masih menjadi strategi intervensi yang sangat menantang bagi manajemen…

view item

Klinik Contact Center – Contact Center Model For Success

Introduction : Sebuah organisasi di dalam membangun dan menjalankan contact center pasti memiliki harapan dan…

view item
10 Kesalahan Yang Sering Terjadi Dalam Interpretasi KPI Contact Center

10 Kesalahan Yang Sering Terjadi Dalam Interpretasi KPI Contact Center

Introduction : Sebuah organisasi di dalam membangun dan menjalankan contact center pasti memiliki harapan dan…

view item
High Level KPI Contact Center

High Level KPI Contact Center

Introduction : Sebuah organisasi di dalam membangun dan menjalankan contact center pasti memiliki harapan dan…

view item
Effective Leadership Principles and Actions

Effective Leadership Principles and Actions

Objectives : Understand self-readiness in carrying out leadership roles. Increase understanding of the differences and…

view item
Productive Behaviour at Work

Productive Behaviour at Work

Objectives : Improve the understanding that everyone might be different from one another in fundamental…

view item
Mindful Presentation

Mindful Presentation

Objectives : Increase Understanding of the preparations that must be made before the presentation set.…

view item
Contact Center Leadership & Business Management

Contact Center Leadership & Business Management

Objectives : To allow participants to gain insights and ideas from the world wide best…

view item
Back To Top